2021-03-10
Hos oss kan du betale med vanlig bankkort, på mobil eller få faktura. Vi tar dessverre ikke kredit-kort
Mobilbetaling: Ved mobilbetaling mottar pasienten SMS fra ConvenePay med personlig betalingslenke og kode (fire siffer). Mobilnummeret hentes fra journalsystemet, men pasienten kan selv oppdatere nummeret sitt på betalingsterminalen eller ved å gi beskjed til klinikken. Mobilbetaling med ConvenePay er tilgjengelig i 24 timer fra pasienten mottar SMS-en. Om mobilbetalingen ikke blir gjennomført innen fristen, sender Convene ut en faktura med fakturagebyr på vegne av klinikken. For svar på ofte stilte spørsmål, se Convene sine hjelpesider
Faktura: Dersom regningen ikke blir betalt på betalingsterminalen eller via mobilbetaling, sendes en faktura fra Convene på vegne av klinikken. I disse tilfellene legges det til et fakturagebyr. Har pasienten samtykket til elektronisk kommunikasjon, kan betalingsinformasjon sendes elektronisk.
Ved spørsmål om betaling, kan Convene kontaktes via www.convene.no/privat/kontakt-oss/ eller telefon 21 62 73 00.
Har pasienten frikort? Pasienten må huske å melde fra til klinikken dersom pasienten har frikort. Vær oppmerksom på at ikke alle utgifter dekkes av frikortet, eksempelvis materiell og attester.