2021-03-10

Betaling på legekontoret

Hos oss kan du betale med vanlig bankkort, på mobil eller få faktura. Vi tar dessverre ikke kredit-kort

Mobilbetaling: Ved mobilbetaling mottar pasienten SMS fra ConvenePay med personlig betalingslenke og kode (fire siffer). Mobilnummeret hentes fra journalsystemet, men pasienten kan selv oppdatere nummeret sitt på betalingsterminalen eller ved å gi beskjed til klinikken. Mobilbetaling med ConvenePay er tilgjengelig i 24 timer fra pasienten mottar SMS-en. Om mobilbetalingen ikke blir gjennomført innen fristen, sender Convene ut en faktura med fakturagebyr på vegne av klinikken. For svar på ofte stilte spørsmål, se Convene sine hjelpesider

Faktura: Dersom regningen ikke blir betalt på betalingsterminalen eller via mobilbetaling, sendes en faktura fra Convene på vegne av klinikken. I disse tilfellene legges det til et fakturagebyr. Har pasienten samtykket til elektronisk kommunikasjon, kan betalingsinformasjon sendes elektronisk.

Ved spørsmål om betaling, kan Convene kontaktes via www.convene.no/privat/kontakt-oss/ eller telefon 21 62 73 00.


Har pasienten frikort? Pasienten må huske å melde fra til klinikken dersom pasienten har frikort. Vær oppmerksom på at ikke alle utgifter dekkes av frikortet, eksempelvis materiell og attester.

STENGT 24.09.21 FRA KL 12.00, OG STENGT HELE MANDAG 27.09.21

Informasjon til pasienter

Les mer... 2021-09-24 08:40:34

Etterregistrering av Covid-vaksine tatt i utlandet

Informasjon til pasienter

Les mer... 2021-06-17 12:56:41

Koronavaksinen

Informasjon til pasienter

Les mer... 2021-03-08 11:49:52